wtorek, 20 sierpnia 2013

Ten sam wzór, zupełnie inny wygląd/ Same patter but looks totaly diferent

A dzisiaj chcę pokazać dwie pary kolczyków, prawie takie same a jednak zupełnie inne. Kolczyki powstały na bazie tego samego, prostego wzoru a efekt końcowy zależy od dodania jednego elementu i sposobu zamocowania bigla.
Najpierw powstały kolczyki niebiesko-białe. Zrobiłam je dla przyjaciółki mojego faceta. Miały być małe, delikatne i "no pasujące do niej". Postawiłam na niebieską masę perłową w prostej oprawie. Tak powstały niewielkie kolczyki na srebrnych biglach.
Wzór jest prosty i szybko się je robiło, dlatego postanowiłam zrobić kolejną parę, tym razem z zieloną masą perłową w roli głównej. A, że nie chciałam by wyglądały dokładnie tak samo, postanowiłam zamocować bigle "do góry nogami" w porównaniu do poprzednich. U "dołu" dołożyłam szklane szlifowane beczułki i gładkie krople. Tak powstały kolczyki w miętowo-kremowej tonacji.
Ta druga para wydaje mi się całkiem romantyczną biżuterią ślubną dla minimalistycznej stylizacji. Dostępna jest w moim sklepiku na etsy.

***

Today I want to show you two pairs of earring made from the same pattern. They look totaly diferent, it depends where the earwires are ;)
 First pair of earrings was made for a friend of my new boyfriend. They have to be: small, subtle and "to suit her". So I made little, blue and white warrings with blue mother of pearl.
This patter was so nice, that I decided to made another pair in diferent colors. This pair is in mint and cream. But I didn't want to made a copy, so I put earwires in the oter side od earrings and I've added teardrop beads. They are totaly diferent ;)
 I think this are great as a romantic bridal earrings. They are available in my etsy shop.

1 komentarz: