sobota, 24 października 2009

Ptasia wymianka

Hej,
Na moim ukochanym forum odbyła się kolejna wymianka. Tematem przewodnim były tym razem ptaki i ptaszyny wszelkiej maści.
Moją ofiarodawczynią była Sasilla, od której dostałam śliczny i jakże mi właśnie potrzebny scrapowy zeszyt. Będzie z niego świetny zeszyt na projekty i "organizację" craftowej działalności. Bardzo dziękuję!Tymczasem ja miałam obdarować Sejbi. Zastanawiałam się co mogę dla niej zrobić, bo ostanio najlepiej pracuje mi sie z filcem a ona jest świetna w filcowaniu na sucho. W końcu postanowiłam jednak stworzyć małą scenkę rodzajową. Ufilcowanie tej papużki-beznóżki jak ją w duchu nazwałam było dla mnie wyzwaniem ale efekt końcowy zadowala zarówno mnie, jak i (z tego co mi wiadomo) samą obdarowaną. Papużka siedzi sobie w gniazdku i wysiaduje dwa jajka.

1 komentarz:

mysza_tworzy pisze...

Fajne fajne;-)Zapraszam po wyróżnienie!