czwartek, 24 lipca 2008

Wymianka zakładkowa

Hej,
Na moim ulubionym forum (klik klik) była wymianka zakładek do książek. Miałyśmy zrobić dwie zakładki i wysłać do dwóch wylosowanych wcześniej osób. Dla mnie wylosowano mely i fairy.
"Piórkową" zakładkę dla fairy wymyśliłam jak tylko przejrzałam jej bloga i odkryłam, że marzy o locie balonem. Co prawda lotu dać jej nie mogłam, ale piórko i odpowiednia tonacja zawsze troszkę przybliżają do nieba. Zakładka wykonana z dwóch rodzajów papieru, usztywniona w środku plastikowym paskiem, piórko zabezpieczone kalką techniczną. A na dole dyndają koraliki z fimo mojej produkcji.

Z wymyśleniem zakładki dla mely miałam większy problem.. W końcu wyczytałam na forum w jednym poście, ze lubi dynie (mam nadzieję ze się nie pomyliłam). Tak więc powstał kolejny problem... skąd wziąć motyw dyni? Obeszłam wszystkie papiernicze w mieście ale ani stempli, ani naklejek ani niczego. Zostało mi tylko jedno narysować... Ale ja nie umiem rysować... Po wielu godzinach prób i błędów w końcu stworzyłam kilkanaście małych dyń. Uffff.... Mam nadzieję, ze choc przypominają oryginały. Zakładka zrobiona z czerwonego i zielonego papieru, zapakowana w plastikowe paski dla bezpieczeństwa i zszyta dwoma kolorami nitek. U dołu dyndają filcowe zielono-czerwone koraliki. Nazwałąm ją wstępnie "dyniową grządką".

Mam nadzieję, że dziewczynom się podobają.
Cdn...

2 komentarze:

Amanita pisze...

a ja nie mogłam za Chiny ludowe zgadnąć kto mi zrobił takie cudo ! :D
dziękuję, dziękuję, dziękuję...!!! :*

Revi pisze...

Nie ma za co fairy, cieszę się, że się podoba.