niedziela, 28 października 2012

Baśnie, magia, fantastyka / Fairy tales, magic and fantasy

Na przełomie września i października na forum Craftladies miała miejsce kolejna wymianka pt. "Baśnie, magia, fantastyka". Nie mogłam przegapić takiego tematu, chociaż szykowałam się do wizyty w szpitalu. Wylosowałam Yennene, początkowo zadanie wydawało mi się trudne. Yennene bowiem pisała o sobie, że nie przepada za biżuterią inną niż swoja własna. Ale podoba jej się sutasz więc postanowiłam go wykorzystać. 
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dołożyła sobie pracy poprzez wykonanie biżuterii w więcej niż jednej technice. Tak powstał frywolitkowo-sutaszowy komplecik składający się z broszki i dłuuuugich kolczyków (z biglami sięgają 12 cm długości). Jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu. W kompleciku tym wykorzystałam kuleczki nocy kairu i koraliki toho 11/0 metallic nebula i 6/0 silver-;ined frosted teal. Uzupełnieniem kompletu jest wykonana na szydełku siateczkowa sakiewka, w którą biżuteria została zapakowana.
Ja zaś dostałam zielony komplet z elfami, składający się z kolczyków, notesu i zakładki do książki wykonanych przez... Yennene ;)

***

Recently I have took part in an exchange on the forum Craftladies. The theme was "Fairy tales, magic, fantasy". I just love that so, I could not help but participate in the fun. I made a magic motifs inspired tatting-soutache brooch and earrings set for Yennene. The set was packed into crochet purse in matching colors.
 I have recived earrings and notebook with elves made (by coincidence) by... Yennene ;)

11 komentarzy:

Joanna Orlikowska pisze...

Revi, bardzo piękny komplet! Ja co prawda broszek nie noszę, ale myślę, że pora to zmienić - Twoja w sam raz będzie mi pasować do jesiennego płaszcza :D
Dziękuję za wymiankę :)))

Revi pisze...

Ależ nie ma za co:) Ja też dziękuję:P

Galeria zamka pisze...

Coś pięknego! Ależ to dobrana para - frywolitka i sutasz.
Podziwiam raz jeszcze...

Agato.Art pisze...

cudności:)Piękny komplet:)Pozdrawiam ciepło

DorARTthea pisze...

Piękne połączenie technik! A kolczyki - cudo, uwielbiam ten kształt, a jakoś mi z nim nie po drodze,trzeba coś wysupłać;-)

God's Kid pisze...

Your jewelry set is wonderful!! Very stylish!! :)

M.Argherita pisze...

Zachwycające połączenie dwóch technik-sutaszu i frywolitek.Cudeńka baśniowe.Pozdrawiam.

Blue-Anna pisze...

Wspaniały komplet. Niespotykany:)

Fox pisze...

Fabulous!
Fox : ))

Beata pisze...

Niesamowicie wygląda :-))

blogerzaby pisze...

Przepiękny komplet, pozdrawiam ;D