niedziela, 7 listopada 2010

Odkurzanie

Oj dawno nic nie pisałam. Jakoś tak dopadł mnie leniwiec, poczuł się dobrze i nie chce mnie opuścić. Na szczęście tylko jak chodzi o obróbkę zdjęć i zamieszczanie ich w sieci. Intensywnie ostatnio frywolitkowałam prezent na wymiankę na forum Craftladies, którego jeszcze nie mogę wam pokazać, ale mam jedną zaległą rzecz do wrzucenia. Komplecik z wymiany z Oiran. W zamian za śliczne kolorowe muliny melanżowe zrobiłam jej komplecik w kolorach zieleni. A że było to zaraz po moich pierwszych próbach farbowania to z własnoręcznie ufarbowanego kordonka.
Oto on:
A poza tym to dzielnie dziergam śnieżynki na zbliżające się święta na prezenty dla rodzinki. Mam już 22, ale byłoby więcej znacznie, gdyby nie ten szalenie czaso- i pracochłonny prezent z wymianki na forum. Planuję większości osób z rodziny i znajomych sprezentować mały komplet śnieżynek na choinkę, więc jeszcze dużo pracy przede mną.

Brak komentarzy: