piątek, 14 września 2012

Broszka frywolna "Black Autumn"/ "Black Autumn" tatting brooch

Miało być coś innego ale przy okazji wrzucania nowej broszki na etsy przypomniałam sobie, że jeszcze jej nie pokazywałam. No więc dziś nadrabiam.
Broszka wykonana jest z czarnego kordonka Aida i z mojej szalonej wariacji ręczne farbowanej - kordonek HDT w kolorach jasnego brązu i czerwieni. Składa się z 5 warstw koronki. Wykończona jest czarnym fasetowanym koralikiem szklanym. Jest to duża broszka, ma 9 cm średnicy.

Dostępna jest w sklepiku na etsy:
klik

Przy okazji dwa obwieszczenia. Po pierwsze moje rękodzieło można polubić na facebooku, o tutaj: klik. Od dzisiaj można mnie też znaleźć na polskiej i angielskiej DaWandzie. Tu się dopiero rozkręcam.

***

When I was listing this new brooch to my etsy shop I realized that I haven't show it to you jet. So I want to fix this mistake.
This brooch, named "Black autumn" is made from 5 layers of tatting lace from black and hand dyed thread. I dyed this thread to light brown and red colors. Brooch measures 9 cm (3.54 inches).
You can buy it in my etsy shop:
here.


Also I have two ads for you. Forst is that you can find my on facebook. Also I opened today my new shop on polish and english DaWanda. I will be adding new things to it soon.

4 komentarze:

Violeta pisze...

Es un trabajo precioso.Besos.

Misia pisze...

Jest prześliczna.

M.Argherita pisze...

Jest cudna....pozdrawiam.

Beata pisze...

Bardzo ładna :-))