piątek, 15 marca 2013

Rosette


Ostatnio chciałam zrobić jakiś fajny naszyjnik w łączonych technikach. Padło na kolory srebra i czerni. Rzeczony naszyjnik powstał, ale nie jest to ten prezentowany na zdjęciach ;) Ten powstał przypadkiem gdy okazało się, że zakupione w listopadzie koraliki galvanized aluminium nie pasują odcieniem do sznurków srebrnego sutaszu. Oczywiście naszyjnik miał być perfekcyjny więc zamówiłam nowe koraliki i jestem w fazie wykańczania sznura - niedługo efekty.
Prezentowany na zdjęciach naszyjnik "Rosette" powstał dlatego, że sznur z użyciem galvanized aluminium i krawatkę już miałam zrobione a nie chciało mi się pruć i marnować gotowej pracy. Dorobiłam więc zawieszkę z sutaszu i frywolitki. 
 
Zawieszka w centrum posiada ażurowy metalowy koralik więc i jego otoczenie musiało być ażurowe. Powstała frywolitkowa rozetka z czarnego sznurka. Z drutu wygięłam bazę w kształcie koła, którą obszyłam czarnym sutaszem, koralikami galvanized aluminium i opaque jet. Użyłam również szklanego koralika i "diamentowych" kuleczek w srebrnym kolorze. 
Naszyjnik zdecydowanie jest nietypowy i wyróżnia się spośród moich innych wyrobów. Dostępny w sklepiku na etsy.

***

Today I want to show a necklace made by coincidence ;) It was created during works on another necklace, but the color of galvanized aluminium toho beads didn't fit my conception. I had finished the beaded-crochet rope when I realised that I don't want to waste it. 

So I made a soutache and tatting pendant that fits the beaded-crochet rope and the Rosette necklace was finished. It is inspired by the stained glass windows in the shape of rosettes. I think it is perfect gothic necklace.
It is availble in my etsy shop.

2 komentarze:

Misia pisze...

Śliczny i bardzo oryginalny.

Hania pisze...

Piekny:) Kojarzy mi sie z takimi gotyckimi klimatami.