wtorek, 23 lipca 2013

Czarna broszka w stylu steampunk/ Black steampunk style brooch

Hej,
Dawno nie pisałam, wiem, przepraszam ;) Ale tak się złożyło, że przez krótki okres miałam prawdziwą pracę i nie miałam czasu ani weny na tworzenie, więc i nie było co publikować. Ale jako, że już szef nie przedłużył mi umowy to nadrabiam zaległości craftowe. 
Na pierwszy ogień pójdzie czarna broszka frywolitkowa w stylu steampunk. Wykonana jest z trzech warstw koronki, do których przyszyłam ozdobną miedzianą tarczkę (recykling ze starej broszki) i łańcuszek. Broszka ma 5,5 cm średnicy.
Jest dostępna w moim sklepiku na etsy.
Obiecuję, że nadrobię zaległości , mam do opublikowania kilka fajnych prac. Zaglądajcie do mnie bo się pojawią w najbliższych dniach.

***

Hi!
I know that I have not wrote for some time, sorry! I had a permament job for some time so I didn't have the time or strength to create something of publish a post. The employer did not prolong my contract so I already have an excess of time to make jewelry ;)
Today I want to show you my new brooch in steampunk style. This brooch is made from 3 layers of tatted lace. I used black cotton thread to make it. On top of it I put a decorative copper plate and copper chain. It is lightweight and has 2,17" (5,5 cm) in diameter.
The brooch is available in my etsy shop.
I promise to catch up, I have to publish some nice work. Please check to me because they occur in the coming days.

1 komentarz:

kregulaart pisze...

Ale piekna i elegancka.